Veel gestelde vragen

Algemeen

Voor vragen over producten kun je altijd contact opnemen via het contactformulier. Wij zullen ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk een antwoord ontvangt.

Bestellen en leveren

Je kunt bestellen via Smaak Interieur door op het product te klikken. Daarna klik je op het icoontje ‘in winkelmand’. Je kunt nu verder winkelen, zonder dat jouw product uit je winkelmand verdwijnt. Tevreden met alles wat er in jouw winkelmandje zit? Klik dan op de winkeltas rechtsboven in de hoek van de pagina. Daarna op ‘Afrekenen’ en dan word je omgeleid naar het betalingssysteem. De order is geplaatst als de bestelling is betaald en jij een bevestigingsmail hebt ontvangen.

Wij verzenden van maandag t/m donderdag. Betaalde bestellingen worden doorgaans binnen 2 werkdagen verzonden (mits de artikelen op voorraad zijn).

Er zijn twee mogelijkheden om je bestellingen ontvangen:

  • Je pakket ophalen bij Smaak Interieur, Kloesenkamp 3 in Denekamp. Uiteraard in overleg.
  • Koerierservice met My Parcel.

Mochten er gewijzigde verzenddagen zijn, dan vind je deze in de winkelwagen (bovenin).

De verzendkosten zijn € 5,95 (voor Nederland). Bij een bestelling vanaf € 75,00 vervallen de verzendkosten.

Voor België en Duitsland zijn de verzendkosten €9,50. Bij een bestelling vanaf €100,00 vervallen de verzendkosten. Wij verzenden alleen in Europa.

Zodra de order naar jou verzonden wordt, ontvang je een bericht en eventueel een Track & Trace code waarmee jij jouw bestelling kunt volgen.

Als je niet zeker weet of jouw betaling gelukt is kun je het beste contact met ons opnemen. Wij kijken in ons systeem of jouw order goed is doorgekomen.

Betalen

  • Smaak Interieur biedt de volgende betalingsmogelijkheden:
    Ideal
  • Creditcard (Visa, Mastercard & American Express)
  • PayPal

Retourneren en annuleren

Niet tevreden over je aankoop? Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 kalenderdagen zonder opgave van redenen je aankoop te retourneren.

  1. Het artikel mag niet gebruikt en/of beschadigd zijn.
  2. De evt. originele verpakking moet er nog omheen zitten.
  3. Stuur geen artikelen terug zonder eerst contact met ons te hebben gehad. Deze zullen namelijk niet in behandeling genomen worden!
  4. Stuur het artikel binnen de termijn van 14 kalenderdagen retour. Incl. de pakbon of een briefje met het ordernummer en uw erop!

Let op! Stuur het artikel/de artikelen pas terug nadat je bericht van ons hebt gehad. 

Retouradres: Kloesenkamp 3, 7591 WN, Denekamp

Het retourneren is altijd voor jou rekening. Dit geldt ook voor het risico van verzenden. Mocht een artikel beschadigd bij ons binnen komen, dan zal deze niet worden vergoed.

Het door ons verschuldigde bedrag (niet de retourkosten) wordt binnen 14 kalenderdagen teruggestort naar jouw rekening. Bij iDEAL-betaling gebeurt dit via iDEAL.

Mocht er door jou, geen verzendkosten zijn betaald omdat uw bestelling groter was dan
€ 75,- maar, je wilt toch vervolgens 1 of meerdere artikelen retourneren waardoor de waarde van jouw bestelling onder de € 75,-, komt, zullen alsnog verzendkosten in rekening gebracht worden. Dit zal dan van het te crediteren bedrag af worden getrokken.

Om een artikel te retourneren kan je de onderstaande tekst kopiëren en in jouw email plakken en sturen naar: info@smaakinterieur.nl:

Ik wil hierbij laten weten dat ik het volgende artikel (of artikelen) wil retourneren van ordernummer:
Artikel(en):
Ontvangen op:
Naam, adres en rekeningnummer

Overig

Overig

Wanneer je een probleem hebt  met de website, mag je een mail sturen naar webmaster@smaakinterieur.nl. Probeer hierbij zo duidelijk mogelijk aan te geven wat en waar het mis gaat. Het liefst met een duidelijke afbeelding erbij.

Wij zullen dan zo spoedig mogelijk actie ondernemen om het probleem te analyseren en eventueel op lossen indien nodig.

×
×

Winkelmand